Hur långt man än har kommit är det alltid längre kvar

Lovet bara rusar förbi ens ögon utan att man märker något, och snart är det skola igen.. Eller vi har åtminstonde en vecka kvar men det kommer gå fort och det suuuger. Och jag pressar som vanligt in massa saker i mitt schema som jag egentligen inte orkar med nu när jag är halvt sjuk. Men det är bara att kämpa på!
Idag ska jag och mamma till stan och köpa en Fjällräven kånken, som jag längtat! Enligt mig så är de ryggsäckarna de snyggaste och stilrenaste på den här jorden, resten av ryggsäckarna ser så barnsliga och klumpiga ut och det gillar vi ej!
Igår var jag och familjen på Yasuragi Hasseludden och hade en spa dag, kan bara säga en sak: ÄR SÅ HÄSTANSVÄRT REN JUST NU. Det började med att vi åkte Vaxholmsbåt dit och när vi kom dit så var man tvungen att bära baddräkt och badbyxor från deras lager. Så man fick en påse med en helt ny baddräkt, seriöst fanns det något tajtare ellerrrr? Haha! Det värsta var ju att man träffade en lärare från skolan också så var man tvungen att stå där och samtala tajtare än tajtast liksom. Kommer undvika han i skolan framöver! Sen gick vi på meditation och badade i 40 graders utomhusbad. Ultramysigt! Om ni har en tanke på att åka dit, TVEKA INTE, så sjukt värt det!
 
                                                                                    
Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHA SNÄLLA SÄG ATT DET VAR MARTIN!!! :'''D

2012-12-29 @ 01:16:08
Postat av: Klara

HAHAHHAHA SNÄLLA SÄG ATT DET VAR MARTIN!!! :'''D

2012-12-29 @ 01:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0