Sommar

 
 
 
Vill ha sommar nu har alla perfekta outfits redan.. Köpte tröjan ovan idag på utförsäljning utanför stan den passar perfekt till mina nya shorts (är det bara jag som köper shorts på vintern!?). Bilden överst är från värmland där jag sommar jobbade i tre veckor på en bondgård det var helt seriöst det roligaste jag gjort i hela mitt liv och utsikten var inte så dålig heller..
Vi har äntligen julpyntat hemma idag och bakat pepparkakor så nu börjar jul känslan att komma!! // 
                                                                           
Kommentarer
Postat av: Bästa Pappan!

Vem köpte tröjan sa du?

Svar: Min näst bästa pappa :)
None None

2012-12-02 @ 21:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0