Det löser sig

En av alla mina gamla arkivsbilder 
Såg nyss att Julia la upp en av de många fula bilderna som togs på mig idag, elin och hon var as snygga som vanligt och jag gjorde nån konstig min, men det är liksom standard så bjuder på den :DDDD
Har så sjukt mycket att göra, stressen är på topp. En av grejerna som gör mig stressad är när jag märker att nästan alla (klassen ja) kan photoshop och jag kan ingenting utan vägledning :)))))))))) Har så sjukt svårt för att lära mig program och sånt och speciellt programmen vi använder i skolan. min hjärna bara låser sig. nejnejnej. Får ta någon dag när jag sitter och lär mig men vet bara inte när :O Jag kan verkligen inte tänka nu och ska ha tal på måndag. Tänker lyssna på den här låten och lugna mig för det ordnar sig, det gör det alltid. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0