Fotostudion med Ellen

<3333333
Tack för en så sjukt bra eftermiddag i fotostudion Ellen! Du är så sjukt rolig och underbar.
Trots massa knep med sladdar hit och dit och fel på utrusningen så löste allt slut! Efteråt så drog vi till Täby centrum och åt subway och det smakade förjävla gott. Sen så skulle jag hem då....i det här vädret. Gick ju sådär. Men jag kom hem runt åtta och dog i soffan. Var tvungen att åka tåg mot stan eftersom bussen aldrig kom till täbban -.- och mitt under färden så släcktes alla lampor och tåget tvärnitade. Trodde jag skulle dö haha. Nu ska jag läsa lite svenska och sen sova! :)
 
 
Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukt snygga bilder Julia!

Svar: Thanks hun<3
None None

2013-01-16 @ 13:03:30
URL: http://sofiaisabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0