Mysigaste helgen

Fredag till lördag var heelt galet, började med att möta upp min kära kusin vid Fruängen och åkte vidare hem till henne. Käkade god middag (standard kött och potatisgratäng)! Sen drog vi ut. När vi skulle hem så gick vi ut från tuben och så brukar det alltid stå taxi's och vänta därnere men precis när vi kom utanför dörrarna så åkte den allra sista. Det värsta var att det var runt -20 grader så i den sekunden pekade man verkligen fuck you till gud! Eftersom jag hade en tunn spetströja så gav Sophie all värme hon hade till mig dvs låna ut alla kläder hon hade till mig. Hon är så guld värd den där tjejen alltså! Sedan började vår hemvandring som gick på en halvtimme kanske.. klockan 4 och 2 kissningar senare var vi hemma och däckade direkt i sängen. Dagen kom mamma till deras hus och så brunchade vi hos dom, mysigt! Sedan köpte jag en tröja av Sophie, en skön stickad tröja. Väldigt nöjd måste jag säga! Nu ska jag dra till Simon snart och köpa med mig pizza påvägen, jag måste fan vara världens bästa flickvän haha!
                                                                 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0