Nyår all by myself

NU ÄR DET 2013 GOTT FOLK!!! 
Var tvungen att lämna festen pga smärtor av urinvägsinfektionen, verkligen svintråkigt men det var det ända rätta i det läget. Så har tillbringat mina timmar innan tolvslaget på toaletten. Inte en enda människa i huset för alla i familjen var åt olika håll. Hatar att sova ensam i huset men ibland måste man mogna upp och göra det också. Kvart i tolv så bestämde jag mig för att ta med mig systemkameran och stativet och ställa mig nere på gatan och fota. Ni ser resultatet däröver! Lite kul var det att jag stod och tittade in i kikhålet på kameran och var helt fokuserad på att få bilden bra att jag inte märkte att det stod en bil och väntade på att jag skulle flytta på mig. Haha stelt. På tolvslaget ville jag kyssa Simon, men han var inte där. Wää. Men detta året skall bli vårt år <3
                                                                      
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0