Söndag

Simon du ska ha den här som profilbild annars vet jag inte vad jag gör o.O
Wohooo äntligen så blev jag frisk! Låg hemma i ca 2 dygn och kollade på tv, första dagen jag var frisk så sprang jag seriöst upp på morgonen och ville ifrån huset. Då jag drog till Bella i gamla Gribbylund som jag bodde i förut </3. Vi drog till espresso house på vasagatan som är det största cafét i den kedjan i stan. Mysfaktorn var hög! Sen drog vi till Sankts Erikskyrkan och försökte gå in och be och så haha men det var inte öppet. Fett konstiga vi är. Sen drog jag hem och så kom Simon runt tio på kvällen. Idag så firade vi min fina morfar på Vaxholms hotell, ypperligt trevligt och svingod mat. Satt och stöna när jag käka för det var så gott! Stötte på några ankjävlar men de ville gärna ställa upp på lite foton så det var ju trevligt! Sen när jag var i Täby en snabbis så träffade jag på Max på gatan, har inte träffat han på typ ett halvår så saknaden var ju rätt så enorm! Nu ska jag käka varma mackor och sen dra ut och gå med Bea, varje söndag ftw!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0