Tror du att det finns något okänt där ute

Äääääälskar makro.
Gud, idag har det inte hänt ett skit. Men det kanske det inte behöver heller? Ibland måste man vila och återhämta kroppen, speciellt nu till den nya skolveckan som är här när man minst anar det. Det är typ 8 veckor man måste kämpa sig igenom, men med tanken på att jag, familjen, Simon och Jenny ska till norge/Trysil på sportlovet så gör det inte särskilt mycket. För man vet att man har något kul att se fram emot. Längtar så jobbigt mycket dit, ska bli störtskönt att komma ifrån Stockholm lite. Och fjälluft, finns det något bättre för själen eller?!
Imorgon tänkte jag dra och träffa någon och sedan köpa en reflexskärm så att jag kan fota ännu mer och få ännu mer fina bilder. Gah orgasm. Nu tänkte jag titta på Magic Mike, en film om en snygg kille blabla, sen sova skiten ur mig. Ska nog upp och springa tidigt imorgon bitti, behöver det som fan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0