Adjö mina vänner

Det är nu officiellt, jag slutar blogga. MEN: 

1. Ni kan se mina bilder på min facebook sida "Agnes foton", som ni ser ovan, klicka på bilden eller här för att komma dit ( hade tänkt uppdatera den i helgen för var ett tag sen sist ;D )
2. Jag skriver massa skit och ger musiktips på twitter @skimmrande
3. Min tumblr: timeetopreetend
4. Jag har även en youtubekanal där jag kmr lägga upp framtida filmprojekt, heter "agnes larsson" och har en röd avatarbild simple as that
Så om nån mot förmodan nu skulle sakna mig (hahahaha troddeee) så har jag liksom inte försvunnit helt :P Bloggen kommer antagligen gå under nu, men tack till er som läst bloggen så "länge" det varade ♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0