Jag berättar allt, men säger egentligen ingenting

Åh älskade Trysil.
Detta var ju pinit, inte bloggat på en vecka. Shame on you Jules. Nä, men har varit lite för upptagen med att leva sörru! Åkte till Trysil med Simon och min familj på söndag morgon och kom hem igår. Det har verkligen varit supersupersuperunderbart! Dessutom var Jenny och hennes familj där och det var ju ett ganska så stort plus i kanten! Vi bodde i en fjällstuga kanske 200 meter från backen så det var bara att vandra från huset med pjäxorna på på morgonen. Är väldans sur på arkitekten som hade skapat huset vi bodde i. Hela skiten var ju gjord av trä och man hörde precis allt. Och det blev ju inte bättre när jag och Simon fick rummet över toaletten, fyfan! Ni som inte har åkt till Trysil än bör verkligen göra det, nya favoritskidstället ju! 
Idag fick jag ett nytt mobilskal (sen namnsdagspresent lol), ett sånt där uppfällbart och i färgen marinblått. Me gusta. Dessutom har jag skrivit klart mitt cv, så nästa helg blir att åka runt till olika företag och presentera sig! Hela helgen lär väl bestå av plugg och kommer inte lämna Vaxholm förrän skolan börjar! Skönt eller tråkigt? Jag röstar på skönt.
Kommentarer
Postat av: fridakarin

Åh, så vackra bilder!!:)

2013-03-01 @ 21:48:38
URL: http://fridakarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0