Pass the throne

Hei. Idag så hade vi nationella i engelska uppsatsdelen, gick väldigt bra. Typ min starka sida att skriva uppsatser och sånt så det är skönt! Vi slutade lite tidigare och jag drog hem för att plugga. Så jag la mig i soffan med datan i knät och 5 minuter senare sov jag djupt. Vaknade några timmar senare av att Copter väckte mig haha. Snacka om heeelt slut. När jag vaknade så hittade jag den här snygga kepsen hemma, är köpt på ''Kepskultur'' i stan och ska köpa några flera till maltaresan för de är så sjuukt snygga! Nu ska jag äta jordgubbar med vaniljyoghurt (ett måste att käka till frukost i sommar) <3333
Imorgon blir det upp tidigt och jobba, klockan 06.00 ska jag vandra upp ur min säng (like a zombieee) och cykla till campingen. Lär bli spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0