Vi två var USA och omvärlden var FN

Han var min fasta punkt, när världen kastades runt
Höll mig, bar mig när sekunderna vägde allför tungt
Min omloppsbana kretsade runt varje steg han tog
Han stod brevid mig genom solsken eller nederlag
Om någon sårade mig slog han dom på käften,
vi två var USA och omvärlden var FN
Han redde ut mitt liv när saker blev för komplicerade
Och vissa dagar var det han som fick mig att orka leva
 
Men så plötsligt stod han där med väskorna och famlade
och så väl som jag visste att han träffat någon annan
Han var min bästa vän, min bästa kompis gick sin väg
kan inte vara här och trösta mig nu när jag mår såhär 
Anton Kristiansson – Alla mina vänners ex  ◊♥◊
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0