Vill pierca fucking allt

Några exempel på hur jag vill tatuera mig/pierca mig i framtiden. Just den här rook piercingen är det få som skaffar sig eftersom den gör så jävla ont och ta tydligen, menmen jag vill ha det och då är det värt the pain! 
På första tatueringen tänkte jag skriva ''Mor, Far och Bror'' precis som på killen under varandra. Om man ska tatuera sig ska det bli snyggt för man blir märkt för livet. Och tatuering nummer två skulle va skitfin fast i mindre storlek! Hade värsta diskussionen med mamma och pappa om att ta tungpiercing men dom sa tvärnej vilket gjorde mig sjukt förbannad som vill ha en! Menmen, får vänta tills jag blir 18.......
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0