11 unknown things bout' me

 
1. Har 3 ärr på min läpp. Det största som man ser var när jag ramlade på min nappflaska när jag var liten. Klant.
2. Tycker att nässprayer ser så löjliga ut, haha! Själva formen liksom.
3. Ska köpa en fotoskrivare och printa ut bilder som jag tar i livet och sätta upp bilderna och bilda en hel fotovägg i mitt rum.
4. Ska köpa gröna kortet och gå på ALLA konserter i sommar!
5. Funderar på att färga mig brunett.
6. Skall flytta till USA när jag blir äldre.
7. Älskar att prata med dialekter (eller hur Jenny?)
8. Kommer alltid ihåg mina drömmar jag drömmer om nätterna och älskar att berätta dem för vännerna eftersom det alltid är så sjukt knäppa saker jag drömmer om.
9. Älskar att kramas
10. Har 3 vänner som jag känt från dagis som jag har jättebra kontakt med i dagsläget. Pretty cool, no biggie.
11. Går i världens bästa gymnasium där alla är så sjukt glada och ingen dömer någon. (Läs vi hade harlemshake imorse).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0