Too much to handle

Ack ack ack och ve att man ska få 40 graders feber helt plötsligt. Just nu känns det som att mitt liv bara går ut på att andas och äta lite då och då när jag orkar. 
Så vad har hänt när jag inte har bloggat dessa dagar? Jo, min bror hade en fest här hemma eftersom han fyllde 18 år förra veckan. Kom runt cirkus 20 pers hem hit och hade askul! Sedan så sov Klara och Simon kvar här och käkade choklad i sängen like bosses på morgonen efter. Så på söndagen så var jag med Klara här hemma, vi käkade kassler och pratade om livets alla funderingar och frågor. På kvällen fick jag hög feber och sen dess så har jag spenderat all min tid i soffan. How fascinating. Hoppas jag blir frisk till i helgen för då har jag massa planer med olika folk! Nu sitter jag med en hallon/mango/mintchoklad krossmoothie och ska bädda ner mig i soffan framför någon rolig film som kanske kan få mig att få tillbaka hoppet om livet! Återkommer om jag överlever!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0