Stjärnfallet himself

Musiken som denna person skapar ger mig rysningar, gör mig obeskrivligt lycklig och de som gör mig så sjukt lycklig är värda allt. Den första låten jag hörde av honom var "Jag är en vampyr" och den kommer alltid betyda något, har många minnen till den låten och kan hela texten även fast jag har sämst minne. 
Och de här är bara några av hans låtar som gör mig på så bra humör, de låtarna tar mig från botten till toppen, hans texter är bäst Δ Allt är bara så FINT
Hemma börjar nästa dag, Hela livet var ett disco, Love of my life, Everybody hurts
 
Och här är den låt jag tycker är en av dem absolut finaste: 
Blev bara tvungen att visa min kärlek till Krunis, som sagt musik är mitt liv och den finns ju alltid där för en vilket humör man än är på, därför jag får värsta stora känslorna för artister jag lyssnar mycket på och som kan beröra mig på det sättet ♥ ∞ ♥ 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0