Dreaming about the day

Känner mig rätt tillfreds med livet idag, fint väder, mycket mat och framförallt lyckan av att Robin vann igår..!
Åhh, vad hans röst är bra och hela han assåhh. Frågan är då bara om han klarar sig hela vägen till vinsten i eurovision? Troligtvis inte. Eftersom Sveriges röster till honom kom först i andra chansen så kommer inte folket ute i världen förstå så snabbt hur duktig han faktiskt är, för eurovision är bara under en kväll. Sverige kommer stötta honom iallafall!
Var på båtmässan med Bella igår, var skitroligt! Fick styra lite motorbåtar och var med i diverse tävlingar. Hoppas på vinst (lär ju aldrig hända hah). Träffade en känd fotograf vid namn Thomas Mannheim som jag var tvungen att stanna och prata med! Pratade med honom i kanske en halvtimme och fick så mycket inspiration till mitt fotograferande, helt klart dagens höjdpunkt :D Mamma jobbade där så vi fick gratis inträdesbiljetter så de va naaajs. Vi samlade på oss 6 heliumballonger och knöt fast dem i min väska. Så gick det förbi en jävla gubbjävel och ba: Jag vill också ha en ballong! Vart hittade du dem? Jag ba: I den där montern och pekade ditåt. Han ba: Men det är typ 500 meter dit, jag tar en av dina. Asså jag blev så jävla lack hahahha. My fucking baloons madafakkah.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0