Väntat för länge på att livet mitt ska buffra klart

Gullegullegulligt :')
Finfina dagar har passerat! I fredags kom Jenny hit och vi kollade på en skitdålig film som fick mig på dåligt humör och ville bara stänga av, and we totally did. Dagen därpå gick vi i ut i vårsolen och hade en photoshoot, bilder därifrån kommer någon upp annan dag. Lördag så skulle jag träffa Lukas för att baka en tårta till födelsedagsbarnet Simon men allt failade haha. Så vi kom dit och käkade wok och sedan kom det några andra trevliga grabbar och sedan vankades det film och tårta, jättemysig dag. 
Söndag (idag) så var jag och Simon på bio runt 13, har aldrig varit på bio mitt under dagen så det var lite annorlunda ^^ Vi tittade på ''The Impossible'' som handlar om tsunamin i Thailand för 9 år sedan. Lite jobbigt är det för att jag och min familj var där en månad innan det hände, det blir så nära på något vis. Kolla trailern där nere!                                                                                                                                 
             '                                                                                                                                   '
             '                                                                                                                                   '
             '                                                                                                                                   '
             '                                                                                                                                   '
             '                                                                                                                                   '
             '                                                                                                                                   '
            V                                                                                                                                   V
Sjukt bra film, rekommenderas starkt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0