Cupcakes n' stuffs

Bilder från mitt och Ellens bak från gårdagen.
Kände att jag ligger lite efter med det här med att blogga.. så nu gör jag det! Och ni ba YEZZZZZZ. Haha skämt åsido. Har precis varit första dagen på jobbet, fan vilken grym sommar jag har framför mig säger jag bara!! Världens schysstaste arbetskamrater och grymt ställe! Ska jobba på Vaxholms camping och gästhamn och ta hand om alla campinggäster, städa och sälja glass! Kommer träffa människor från hela världen så då kan man samtidigt öva upp sina engelska ;) Kommer sammanlagt jobba 5 veckor, så inte blir det mkt sommarlov för mig!
Igår så köpte jag, Erik, Ellen och Klara biljetter till Macklemore & Ryan Lewis. 4e oktober på Annexet. Fyfan vad jag är taggad....! Har varit så sjukt ledsen att inte kunna gå på de i sommar på P&L och på valborg sa Erik att de skulle komma till Annexet i oktober. Höll på att dö. (Förlåt Erik att jag skrek too much). 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0