För en minut sen var du min

Ojojoj, mina vänner. Nu är det inte långt kvar tills alla får ledigt i cirkus 10 veckor (sitter och ler när jag skrev det där). Ni undrar säkert vad man har för planer i sommar, och det kan jag såklart berätta för er!
Lite svårt att förutse hur sommaren kommer bli men om man har lite planer så blir det lite lättare att lägga upp sin sommar.
* Nu innan skolavslutningen/på skolavslutningen kommer det vara lite fester bland annat på NTI gymnasiet och sedan den 7e på ängsholmen med hela vår skola, kmr bli fett!
* Som tidigare år bruka jag, Jenny, Jonas och Jesper spendera midsommar på Storö men i år blev det lite annorlunda. Eftersom att jag ska sommarjobba så fick jag ta många pass runt midsommar. De får helt enkelt komma ut en vecka i juli istället! Kommer vara på Storö en hel del också, först en vecka i juli sedan åka ut ganska många helger framåt sommaren. 
* Gå på jävligt många Grönan konserter (gröna kortet woopwoop).
* Malta 13-26 juli tillsammans med Frida, två veckor i värdsfamilj och bara njuta av sol och bad!
* Dagen efter jag kommer hem ska familjen på Gyllene tider konserten på invigningen av Tele2 arena.
* Jobba stor del av sommaren på campingen och sedan i september börja på Waynes Coffe.
* Dra en dag till Sandhamn med Jenny och bada på den kända stranden Trouville och bara ääääta på restaurang!
* Övernatta en dag i Grisslehamn med Bella (nostalgi från 8 år tillbaka)
* Dra några med några frändz till Torö och surfa på vågorna!
* Till min älskade Jennys landställe, sitta uppe sent med hennes farmor och prata om livet och käka stuvade makaroner ååååh <3
 
Aah, det var väl det som jag har planerat iallafall. Såklart det kommer hända mer men vad det blir får framtiden förutspå ;) Nu ska jag plugga matte nationella tills imorgon och dricka lite smoothie, HEJSVEJS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0