2012 och allt däremellan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Oja! Har ändrat mig rejält på den fronten.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Gjorde inga förra året för året innan så hade jag godisförbud och det var pest och kolera! Men jag fixade det :)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej och det är tur!
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, tur där med!
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Grekland och Island.
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Om det händer så händer det.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 10 juni,  12-19 augusti, 18 november.
8. Din största framgång 2012? - Kom egentligen inte in på det gymnasiet jag ville, men efter sjukt många långa mail skickade till skolan så kom jag in. Det bästa som hänt mig i skolvägen!
9. Största misstaget? - Skämt ut mig som vanligt haha. Värsta var nog när jag ramlade ut ut ett omklädningsrum när jag skulle testa nya jeans. Självklart hade man string och självklart så var det röven som visades upp. YOLO.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Skadade min röv förra vintern!
11. Bästa köpet? - Fjällräven kånken!
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder och massaaa fika!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Alla mina vänner gör mig så jävla lycklig jämt och ständigt!
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? - Little talks - Of monsters and men. Emmylou - First aid kit. Hurts like heaven - Coldplay.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Defenetivt gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tagit mer chanser, sådana grejer man inte får missa.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Tryckt i mig så mycket chips på helgerna, känner att det börjar sätta sig på kroppen och speciellt nu på juletiderna.
18. Hur tillbringade du julen? - Hos morfar, sen hemma med min älskade familj.
19. Var du kär i år? - Eh, aa.
20. Favoritprogram på TV - Disneychannel (?) kollar inte på tv :D
21. Bästa boken du läste i år? - Syskonkärlek (usch så braaaa).
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Kommer fan inte ihåg!
23. Något du önskade dig men inte fick? - Samma.
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - Spookball, blev sjungen av hela skolan, laserdome och pizzamiddag med ungefär 20 kompisar! Svinkul.
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Träna mer!
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? - Mer skön, mer Julia.
27. Vad fick dig att må bra? - Att göra mig av med människor som man inte trivs med.
28. Vilken kändis var du mest sugen på? HAHA VILKEN FRÅGA. Robert Pattinson helt klart. Kolla bara på oss! 

29. Vem/Vilka saknade du? - Alla nära som finns i himmelen. Älskar er <3
30. Den bästa nya personen du träffade? - Simon Erik Larsson. SUG PÅ DEN NI!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0