Du såg precis lika påkommen ut som du var

Ack och veeee vilka fucked up dagar nu innan nyår. ''Ska man vara där med dessa personer eller där borta med de personerna?'' Herrejävlar vad det har varit mycket pyssel i skallen vart man ska vara någonstans. Men nu är det klart! Hemma hos Elisa med massa vänner, ska bli så kuuul!
Igår var mina älskade ''kusiner'' här, har egentligen inga kusiner därför har vi bestämt att de är våra låtsaskusiner. Bus. Låg och asgarvade och snackade i sängen i 6 timmar med Sophie. Helt sjukt nice tjej det där. Och käkade gås och hade lite efterblivnen julklappsöppningslek, jag fick en sketen handkräm. Haha deppigt värre. 
Inatt så satt jag på toa hela natten för jag kunde inte sova, and it turns out to be urinvägsinfektion....IGEN. Det är typ omöjligt att ligga och sova då för man måste pissa 24/7. Ska till läkaren nu och tvinga han donera lite antibiotika till mig. Sen blir det nog lunch i täbban och sen dras det till Elisa för pizza! Sen kommer nog alla runt 7 eller så. Funtar på att ta med systemisen för lite schyssta bilder till bloggen men vi får se! :)
Om vi inte hörs innan så vill jag verkligen önska alla läsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR!! WOHOOO.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0