Mitt 2012

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, och om jag hade det så nej ;)
Dog någon som stod dig nära?
Nej
Vem/vilka saknade du?
De som dött tidigare och några vänner
Vilka länder besökte du?
Finland, Polen
Vilka dagar från år 2012 kommer du alltid att minnas?
20 augusti första dagen i gymnasiet, nästan alla dagar från i somras speciellt när jag reste runt själv, när jag var i Polen på skolresa, första besöket i Göteborg, första Urban Cone konserten och fina dagar med vänner. Måste säga att sommaren 2012 var bääääst men sommaren 2013 kommer bli ännu mer bääst
Var du gladare/ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och
Var du kär i år?
nej
Största framgången 2012?
att jag kom in på TEG, att få träffa alla nya fina människor och alla konserter
Största misstaget?
Att jag satt hemma så himla mycket
Var du sjuk/skadade dig?
ja rätt klumpig så, fick hockeyklubba i ansiktet så min näsa kunde ha brutits, snubblade på en stentrappa in i en dörr och fick hjärnskakning, ramlat i flera trappor, stukat foten & handleden ett antal gånger, haft ledvärk som vanligt, sen har jag varit förkyld ett antal gånger osvosvosv...
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat och musik - konserter och skivor mm
Bästa köpet?
Urban cone tygkasse och deras signerade skivalbum, vissa kläder
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Först var jag i skolan och det var sämst, sen på kvällen var jag hemma och myste. 
Vad fick dig att må bra?
Musik
Bästa nya personerna du träffade?
Nya kompisarna från klassen/skolan helt klart ♥
Största musikaliska upptäckten?
Urban cone, Panda Da Panda, Ben howard, Bon iver, Thomas Stenström, Academics, Trainspotters, Kartellen, Näääk, Macklemore, Movits!, Alex Clare, Two door cinema club, Those dancing days, Three green trees osv
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2012?
Alina devercerski - Flytta på dej, alla Urban Cone´s låtar speciellt Freak, Greyhound - SHM, Teenage Crime - Adrian Lux, Markus krunegård - Jag är en vampyr, Thomas stenström - full av liv, I love it - Icona Pop, Spegelen - Panda Da Panda
Årets bästa film?
Sagan om ringen filmerna, Hunger games 
Årets bästa serie?
Pretty Little Liars, massa serier som har gått på tv som jag ej kan namnet på 
Favoritmånad?
Augusti, oktober, november, juli
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yess
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Klädmässigt så försöker jag typ vara rätt annorlunda, men "hipster" då om det ska vara en stämpel. Annars så är det bara så att jag tar på mig det som är skönt eller det jag känner för. Personlighetsmässigt så har jag varit mig själv mycket mer, iallafall sen jag började gymnasiet 
Är det något du saknar 2012 som du vill ha år 2013?
En påg, fast nej bäst att vara singel, eller, nej, jo.
Hur ska du fira nyår?
Hemma. Tråkigt. Ensamt. Bingolotto 2h. Familjen. Spåra. Fast nej. Gästerna kunde inte komma. Kill me.
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0