OH HAPPY DAY

 
HEJ DETTA VAR INTE IGÅR ALLTSÅ ATT MAN BLOGGAR! I onsdags kväll så satt jag och laddade över musik till datan och samtidigt pratade med Jenny i telefon och helt plötsligt så dog min dator. Så nu har jag varit utan min älskling i 1 vecka. Igår så fick jag ett sms från skolan och dom sa att jag skulle lämna in paddan (ipaden) till skolan i utbyte mot min fantastiska dator. MEN SJÄLVKLART SKA NÅGOT VARA FEL! Min hårddisk hade pajjat och alla bilder var såklart borta. Mina nakenbilder som jag kämpat med var helt gone.. skämt åsido. Men bilder från både Island och Grekland som jag inte har laddat in någonannanstans var borta, lite deppigt. Depressionen gick över rätt snabbt när jag nyss fick reda på att jag klarat matteprovet som jag inte jag trodde jag skulle klara. OH HAPPY DAY.
                                                                          
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0