Smått och gott från le christmas

Första fyra bilderna är från imorse och sedan åkte vi till morfar och firade lite med släkten. Lite drama på den här dagen kan man väl säga! 
Bild 5&6: Navelpiercing smycken från Jenny, så jäkla snygga. Måste dock vänta ett år innan hålet har växt igen så att jag kan byta, men jag kan titta på dom och sukta lite :3
Bild 7&8: Lite skönhetsprodukter, det gillar vi!
Bild 9: Mobilskal från Simon, fett estetiskt.
Bild 10: Världens fittigaste godaste parfym och då skämtar jag inteeeee!
Bild 11: Kläder från Bikbok, mamma har the taste alltså :o
Bild 12: Hahaaaaa nu sitter Simon och garvar åt det här. Steelers är ett amerikansk fotboll-lag som han hejar på och har också en mössa med deras tryck på. Och jag hade turen att få det i julklapp jag med, älskar dig så mycket assow. Nu blir vi tvillingparet! Hoppas alla fick en underbar jul med massor av julklappar! Fick lite mer grejer men jag orkade inte fota allting, för nu blev jag jetetröt och tänkte gå och slagga nu. PUSS.
                                                                              
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0