Snickers? NO.

När jag precis hade satt mig på bussen hem idag (  efter en mycket trevlig stund på
donken, glass♥ ) så ser jag två tjejer sitta och äta godis, först tänker
jag "åååååh småglin jag vill soooova var tystaa" men sen när jag ser att den ena tar fram en
snickers så tänker jag "hej jag kommer dö inom 5 min. ska jag börja skriva avskedsbrev?"
Hur kan man vara så dum och ta upp en Snickers, hur kan man ens tänka sig att ta upp något
nötaktigt på en buss när sjukt många människor är jätte allergiska mot det? :O Jag kunde
inte säga till dem heller för då skulle jag ha andats in nötdoften, så jaa en halvtimmes
lidanade för min del den här eftermiddagen ;) Ville bara säga att det inte är någon bra
idé att ta upp nötter på offentliga områden, om ni måste äta nötter - ställ er i ett hörn och
ge mig en gasmask tack, egoist javisst;DDDDD
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0