Sverige 2012 i ett nötskal...

Bild från vintern förra året, kommer säkert få as mkt hate för det jag skriver nedan men så jag känner det iallafall, lovar att jag släpper hela det ämnet sen ;)
Nu hade jag tänkt ta ut min frustration på hela den här grejen med att man inte fick vara pepparkaksgubbar i luciatågen, och att vissa grejer måste klippas bort ur jultomteklippet som går på julafton osv för att det anses som rasistiskt och kränkande. Jag tror/vet att allt beror på att svenskar är så rädda att vara rasister, man sätter ju fan ut skillnader som ingen har tänkt så mycket på förens nån uppmärksammar det och gör det till värsta stora grejen. Sverige 2012 i ett nötskal, hoppas det stannar i det här sunk året och inte följer med till nästa, men då hoppas man kanske på för mycket... :/ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0