This is not Wonderland

Shiiit vilken underbart rolig dag! Kärlek, köttbullar, sorglig film, rum 1, Kent, promenad, choklad, biljard. Beskriver dagen på alla möjliga sätt. 
Imorgon får vi ÄNTLIGEN jullov, skall bli så otroligt skönt. Känner att jag redan har lagt av med skolan för en vecka sen, dvs att min hjärna ställt in sig själv på viloläge haha, typiskt mig. Först ska vi till ett hotell och tydligen höra rektorn sjunga (?!) Kommer säkert bli akward stämning eller kanske mysig? Bring it to me bitch whatever it is. Efter det ska jag och Ellen åka till Kista direkt därifrån och shoppa rövarna av oss, barabarabara julklappar. Kommer säkert hänga där i flera timmar för jag har så otroligt många att köpa till. Mysigt fast jobbigt. Efter det ska vi möta upp Jenny i stan och sen ska vi hem till mig och baka pepparkakshus, knäck och lussebullar. Kommer seriöst hålla på hela natten (y). Imorgon blir jag fri som en trollslända.
                                                                         
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0