Halvdana promenader och andningsproblem

FAR ÅT HELVETE ÄCKLIGA INFLUENSA!
Idag är jag arg, eftersom att alla får vara ute i världen och ha det kul. Seriöst jag LÄNGTAR efter skolan. Fattar ni hur sjukt? Och idag så släpade jag mig utanför dörren i 5 minuter. Gick upp och ner för en backe. Mycket lärorikt. Sanningen var att jag skulle gå längre men sedan kom 2 små äckliga barn mot mitt håll så jag vände, bara för att de ska få fortsätta leva sitt liv som vanligt istället för att se mitt förskräckliga ansikte och få hela livet förstört. Har nyss käkat yakiniki, det ända bra med denna dag. Sedan planerar jag maltaresan med mina respalleys ;D Tack Jonas btw för att du väljer att smsa med mig när jag har urbotatråkigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0