Where are you Pablo?

Hittade denna låt när jag var sjuk förra veckan, den är så jäkla skön! Man kan typ refrängen direkt. 
Idag har jag vart på informationsmöte om språkresan till Malta, shiiit vad taggad jag blir! Ska bo i en värdsfamilj och åker nog ensam men jag känner en tjej i Västerås som skulle åka dit precis samma veckor så vi hoppas att vi hamnar i samma familia! Sedan åkte mor och jag till stinsen och shoppade lite. Sedan blev jag för trött så då var vi tvungna att dra hem för att jag fortfarande är ganska svag i kroppen efter ha varit sängliggande de senaste 168 timmarna. Nu äter jag sour onion cream chips blandat med cheeseballz (bara den godaste smakblandningen i världen!) Imorgon taggar vi studiedag och musikvideoinspelning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0