18 years old madafakas

Lite bilder från imorse när min broder turned over to 18 år. Ett stort grattis till dig, nu kan du äntligen köpa ut åt mig på ica haha! (Som om det är det viktigaste ;) Nejmen jag önskar dig all lycka i livet min käraste bror!
Jag blev väckt typ halv 7 fast jag egentligen skulle gå upp en timme senare så efter sången och lite presentöppning så gick jag och la mig en halvtimme till och sedan så vaknade jag och så stod det en kopp på mitt skrivbord. Tydligen hade jag också öppnat en present inne i jeppes rum men blev aschockad när jag fick se koppen en halvtimme senare efter lite sömn. Minnet är inte alltid på topp klockan 7 på morgonen. På andra bilden så kan ni se mitt finfina kort som jag har gjort, dock inte min riktiga present till han.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0