36 random fakta om Julia

 
  • Älskar att samlar parfymer, har runt 30 stycken just nu
  • Har haft 4 iphones
  • Jag har fobi för fötter
  • Jag är blyg när jag träffar nytt folk
  • Jag hatar folk som sjunger högt när de inte kan sjunga
  • Jag har navelpiercing
  • Jag äter inte marmelad, fyfan vad äckligt
  • Jag älskar massage om man tar i som fan annars är det slöseri med tid
  • Jag är rädd för att förlora någon nära
  • Folk som är tråkiga kan ju bara dra åt helvete
  • Jag tror på spöken och det andliga
  • Jag tycker om att kramas
  • Jag är oftast väldigt glad
  •  Jag är lite av en ensamvarg. Trivs allra bäst i mitt egna sällskap och klarar av att vara på egen hand. Älskar förstås att umgås och vara med nära och kära, men är som bekvämast för mig själv.
  • Tycker att mango är något av det godaste som finns
  • Har varit i länderna och städerna: Thailand, Grekland, Island, Barcelona, Turkiet, Finland, Danmark, Egypten, Barcelona igen, Madrid, London, London.
  • Lyssnar bara på indierock, pop och rap
  • Ska på någon festival i sommar
  • Svär alldeles för ofta
  • Hatar när man sover över hos människor och så får man knappt någon frukost. (känn dig träffad S)
  • Har blivit väldigt säker i mig själv
  • Älskar när folk bjuder på sig själva och folk som är öppna och gillar att prata
  • Jag älskar mint te
  • Älskar att festa
  • Har dansat sen jag var 4 år gammal
  • När jag befinner mig nära havet så känner jag mig lugn
  • Skärgården är mitt hem
  • Knäcker fingrarna precis HELA tiden
  • Gömmer kakor/chips hemma från att min bror ska äta upp dom
  • Fångade min första gädda när jag var tre år gammal
  • Är beroende av sims
  • Har minst 2000 kronor i bara småmynt här hemma
  • Choklad är något jag vill ha hela tiden
  • Är duktig på att känna igen ansikten
  • En av de skönaste känslorna i livet är när man gröper ur en avocado eller skalar potatis. Handgasm??
  • Jag vill bli polis när jag blir stor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0