Badhus som äcklar

FYFAN VILKEN BILDBRIST. Men mig går det ingen nöd på eftersom imorgon i skolan så ska vi fota i fotostudio så då blir det säkert lite häftiga pics här framöver ;) 
Idag så var jag och Ellen på Mörbybadet, för att vi tänker som många andra tonåringar ''Shit, jag måste träna''. Och kort och gott så bestämde vi oss för att bege oss dit efter skolan. Och då säger jag till alla människor som var där idag.....SKJUT ER I ANALEN! Seriöst, pedofilkillar som utforskar ens vagina under vattnet med simbrillor! Och sen blev vi dränkta av massa p12or när dom åkte rutschkanan då det kom en massa flodvågor i facet på en. Kommer aldrig mer gå dit för det var sunkigt och full av pedofiler, vi var där i 15 minuter sen pallade vi inte mer haha! Jag hämnades på stället på ett ganska grovt sätt...hahahaha. Och det ska jag hålla tyst om hädanefter. När jag hem efter det så överraskade mamma mig med bio så nu har jag sett berättelsen om Pi två gånger inom en vecka. Feels good. Godnatt mina små söta rabarberpäron!                                                     
                                                                   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0