I'm happy to know you

Trots att min tunga ser helt avbiten ut på sista bilden så tänkte jag passa på att berätta vilken underbar vän jag har, Jenny Pehrson. Den enda som vill åka till Gröna lund med mig för att jag inte vågar åka några läskiga attraktioner och som tycker att sour cream onion chips, ett stort glas med cola framför solsidan är det bästa man kan göra i livet. En sån som också tror att vi har blivit adopterade från en konstig planet därute i universum med ufon som föräldrar och att vår IQ inte är så speciellt hög. Och när du i nian spelade ''Elektropop'' på piano med tre fingrar, två fingrar på högerhanden och ett finger på vänstern och fick VG i betyg, det var nog en händelse som inte är så speciellt vanlig och väldigt chockerande. Och idag tillexempel när vi inte nådde en tröja i affären som hängde högt upp så tog du mig i ett balettgrepp och lyfte upp mig till toppen, vi landade dock ner med facen mot marken och kollapsade men annars gick det ju relativt bra. Förutom att vi inte fick ner tröjan. Och när jag såg att vi blev fotade i Köpenhamn av en turk och när jag gick och lackade på honom så var du vid min sida. Som vanligt. Och våra spagathopp på dansen när vi såg ut som flygande hyenor, helvete vilken syn. Sen när vi var Gunther 1 och Gunther 2 ska inte tala om, kända över hela skolan som affron. Och sen videoinspelning som vi spelade upp för hela skolan sen, vilken jävla succé hahaaa. Dessutom var vi och hälsade på gamla skolan för några veckor sen på kvällen. Vi spottade på fönstret och önskade dom god jul, och sen kicka ner två fula jävla snögubbar som barnen hade kämpat med minst tusen raster som vi bara kickade ner med fötterna med en karatespark. Allt detta har vi hunnit med på två år och här tar det verkligen inte slut! 
Nä men seriöst, nu ska vi se på skräckfilm och knulla gärnet. HEJDOO.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0