I'm suppose to be the soldier who never blows his composure

Haha när jag får fria tyglar att använda photoshop så får jag damp som ni ser. Men sjukt kul är det! Idag skulle vi fota i studion och några av resultaten kan ni se i Elins förra inlägg. Några bra bilder och sedan fick vi slut på insperation och gick och fotade utomhus istället. 
Igår efter skolan så hade vi bangladeshmöte inför debattdagen som är om några veckor. Där möter man olika lag (länder) och tävlar mot varandra i debatter. Ska bli askul! Fick ju det mest hypade landet av dom alla!
Idag så gick jag hem och skrev på min filmrecension, den börjar ta sig nu faktiskt. Imorgon ska jag till Lukas med Simon och ha lite filmkväll eller nått sånt. GÖTTMOS! (något nytt random uttryck som jag har börjat använda konstant som Sophie har lärt mig).
Kommentarer
Postat av: sophie

Säger bara; Bästa uttrycket någonsin!

Svar: Indeed darling!
None None

2013-01-24 @ 22:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0