Vinterkräksjukan

Vaknade klockan 3 inatt och kände att jag mådde illa, så jag låg där i sängen kanske en timme och försökte andas klart och ta det lugnt. Efter en timme så gick det inte längre utan jag var tvungen att kubba till toaletten. Och sen dess har jag spytt som fan. Att kräkas är fan det äckligaste man kan göra och det känns som magen vänds ut och in. Fuck you som smittade mig säger jag bara, hade grymma planer för helgen som jag måste ställa in...! Så idag är jag hemma och säkert imorgon också. Fml. Men snart kommer mamma hem med sushi så då blir jag väl relativt gladare! Det går mycket vinterkräksjukan över många skolor så tvätta händerna ofta så kanske ni har mer tur än mig :)
                                                            
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0