Oh, lovely june

Nu under en vecka har jag jobbat aset av mig och imorgon är jag ÄNTLIGEN ledig i en dag haha! Den dagen skall spenderas med Sophie, vi kanske drar och badar eller nått sånt tokigt! 
Bild 1: En katt på jobbet kom och mös med oss on le work.
2: VAR EN METER IFRÅN DARIN!!!!!! <3<3<3
3: Vi fick några randoms vip-biljetter till sommarkrysset vilket ledde till att vi kunde åka gratis hela kvällen tills det stängde på gröna lund!
4: Badade med Bea, hur gött som helst i vattnet!
Nu ska jag dra mig in mot stan och käka middag med Sophie och sen drar vi hem till henne. Är så jävla slut i fötterna efter jobbet så hoppas jag kan resa mig upp ur soffan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0