Fakta om Jullzter

1. Apelsinkrokant är så vidrigt så att jag vill springa och putta mig själv i vattnet på bilden.
2. Är tyvärr en boknörd.
3. Har skaffat mig en till samling förutom parfymer; mobilskal.
4. Är så sjukt taggad på att skaffa jobb.
5. Och att flytta hemifrån för att skapa och möblera en aldelles egen lägenhet!
6. Älskar att resa, när detta år är slut ska jag ha varit i 3 länder.
7. Tycker att bussar och tåg är vackra (?)
8. Chokladtårta är min drog.
9. När jag blir stor ska jag skaffa en hund och en katt. Kan nämligen inte bestämma mig vilken jag vill ha så varför inte ta båda?
10. På tisdag ska jag testa Vapiano för första gången, ska bli intressant!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0