I'm the fire burning desperately

Hittade ett år gamla bilder från mitt landställe när jag och bror hade photoshoot, lol vad kul. 
Tittade på melodifestivalen nyss och mina favoriter gick till FINAL! Så jäkla glad.
Har typ ingenting att skriva förutom att jag har skaffat mig en snygg grön flaska och skrivit en lapp runt den med texten ''Mitt 2013'', där jag skall skriva små lappar med minnen som kommer upp detta år för att sedan lägga ner i flaskan. Min bror gav mig en tankeställare; hur ska du få ut lapparna sen då? Då kom jag på att jag kunde skriva ganska så stora lappar så att ingen kan lyckas få ut någon lapp, för att sedan vid årets slut krascha flaskan. Yehh, I know. Crazy.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0