It's time to begin

Blev lite mysig shopping idag ändå!
Det första vi gjorde var att gå in på herravdelningen på H&M av en slump och vad ser man inte? Min drömväska av alla slag. Alltså herregud, kan man vara kär i en väska? Isåfall så har jag en rejäl crush på denna! Precis en såndär retroväska som man drömmer om. I think I'm in bagheaven!
Sedan 3 brillor 10 kronor styck, lätt värt! Den översta är favoriten, lite frostade bågar som också är retro som faaen. Sedan så tänkte jag bara visa mitt uppfällbara skal där, ni som inte har ett sådant bör skaffa! Dock lite jobbigt när man ska prata i telefon så måste den vara nerfälld och krossa halsen typ. Och sedan en svinsnygg tröja att bo i i sommar! En grym dag helt enkelt! 
Kommentarer
Postat av: fridakarin

Vart var de tre för tio? :)

Svar: Någon secondhand tror jag :)
None None

2013-03-03 @ 21:56:43
URL: http://fridakarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0