Hela kroppen den skakar så snälla håll om mig

Första dagen på jobbet gick: TOPPPPPPTOPPPPP. Fan vad ''kul'' det var. Idag är en av dessa lugna dagar innan högsäsongen drar igång, då kommer det så sjuuuukt mycket gäster dit och man måste hålla koll på alla bokningar. Det fixar sig :) Men idag så fick jag städa ur 4 stugor innan ett gäng brudar från tyskland skulle komma dit och ha möhippa. Drog hem från jobbet kl 2 och stupade i soffan det första jag gjorde. Skulle egentligen på FUN ikväll på grönan men alla var otaggade och jag sov för länge så det sket sig. Men det är lugnt, jag ska fan dit 14 gånger till i sommar! Nästa konsert är 17 maj och då är det THE SOUNDS. Fett med tagg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0